Sunday 4 March 2012

10 HaRi..(HadiR mU TiDaK DiJeMpUt..PuLang Mu tiDak Di hAlaU)

assalamualaikum
hell0 world!!*cewah
s0 this entry aku nk cita pasai tajuk kat atas
rsa-rsa epic dak taj0k dia??

ampa nk tau dak taj0k tu pasai pa??
kal0 xmau tau p0n aku nk habaq jugak
tak kira nk habaq jugak!!!
tudia..*ingt hitler ka pa men paksa-paksa nih..hahaha

sebenaqnya 10 hari yang aku lalui tu adalah
LATIHAN INTENSIF BAKAL KOMANDER
so this kem la kan..adalah untuk melatih kami2 ni yg nk jadi komander kesatria
kem ni bkn lah 1 paksaan 
sbb tu lah wujudnya tagline 'hadirmu x dijemput'
makanya..semua2 yg j0ined kem ni adalah dengan kerelaan diri sndiri
msa kem ni..mmg mcm2 lah aktiviti..lebeyh kurang mcm rekrut la..
tp xla seteruk rekrut askar tuh..dia lembut sket
t0ra tu p0n rmai yg mngeluh jugak..ampa yg pilih nk ms0k..mengelauh wat pa
bt0i dak?*bajet aku xmngeluh..mmg aku xmengeluh p0n..=P

hari demi hari menerusi kem nih
da la dua tiga org yg xtahan
then depa p0n quit la..
haa..sbb tu la tagline 'pulang mu tidak dihalau' wujud

selama 10 ari tu lah..aktiviti km..belatih kawad
belajaq mcm mna nk mengawadkan skuad
tempur tanpa senjata..kira hari
tid0q pkui 2 bg0n pkui 5
da jugak hari yg km xtid0q sbb d0k ralit kilat boots
naahh tgk2 jam 4.30 pg dah..mmg tak la kal0 nk tid0q
tp jgn risau sbb kmi kadho blik tid0q km time ceramah
pastu mula kna denda..hahaha

acara kemuncak kem ni pada hari last kem iaitu 
uacara pentaulihan..atau p0n passing out..
msa upacara nih..km akan dipasangkan pangkat pd bju 
atau we can called FULL-U
pangkat yg kami terima ialah
KOMANDER RENDAH MUDA
tudiaaa..tu adalah level pertama untuk pangkat komander
da smpai KOMANDERmyda..

s0 setakat ni ja yg aku larat nk tulis..
nah aku b0h gmbaq plak..tgk ar

ni platun 2..platun aku la tu
nmpak dak aku kt mna?..haha xnmpk la tuh
kulit aku terbakaq abes dah dek sinaran matahari..haha


ni komander utk kompeni bomba..dan aku adalah salah sorg...hahaha


thats all for this entry thanks f0r read..
assalamualaikum...with love

2 comments: