Saturday 7 January 2012

~uMuR~

asslamualaikum 
salam sejahtera..
salam 1 malaysia
salam 1 uitm..*mlebeyh2 plak dah

alhamdulillah bersyukur kita kerana masih diberi kesempatan 
untuk bertemu dengan tahun 2012 
dan aku rsa maseh tidak terlewat utk aku ucap..
"SELAMAT TAHUN BARU 2012!"
*bunga api byk2*

alhamdulillah jugak kita dpt bertemu lg dlm bl0g nih
aku tau aku dh lma xupdate bl0g nih
dengan alasan yg aku nk bg iaitu
xdan *xdan = xsempat
maklumlah dh jd mahasiswi uitm nih..dia kal0t telebeyh
*kdang2 sja ja wat kal0t pdahal dak p0n
.....................................................*baru mukadimah*.......................................................

*blik pd tj0k*
alhamdulillah bersyukur sgt2
kerana masih diberi kesempatan utk bernafas
dan hari ni 7 JANUARI 2012
maka genaplah um0q aku 20 Tahun!!
*xda belas2 dh..
aku bersyukur segala nikmat yg Allah beri pd aku
nikmat bhagia..nikmat sedeyh..suma lah..
alhamdulillah

sedaq xsedaq bila um0q dh 20 nih
makin dekat dgn kematian
sbb kematian ni xkira tua ka muda
kal0 Allah nk amek nyawa kita 
bila2 ja Allah bole amek tanpa lewat wal0pon sesaat..
*Allahuakbar*

aku sebenaqnya cm xcya ja 
um0q aku dh 20
d0k rsa cm muda ja lg..hahaha
*kal0 dok kira prasan mmg xabes2 nk muda n0..
dan pd suma yang dh wish kt aku
time kaseh byk2..terharu aku..=')

*ni gmbaq besday ke 19 msa kt matrik dlu

stakat ni sja yg b0le aku tuleh

p/s:
sbenaqnya aku tgh final nih..aku p0n xtau cmna aku rjin mai d0k tuleh bl0g
doakan kejayaan aku
 assalamualaikum..=)

No comments:

Post a Comment