Monday 12 September 2011

~SisWi~

assalamualaikum!!!..
s0ri la dah lama x update aku punya bl0g nih..
aku sib0k la..dgn 0rentasi..
0RENTASI??
ha la..orentasi..jgn d0k wat tekej0t sgt..
alhamdulillah..aku telah selamat menjadi mahasiswi
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA SHAH ALAM..
*jd bdk shah alam sat aku..
lenguh la jugak lidah aku sbb kna ckp key eLL..
tak0t rumate aku sume nih xpahem...hahaha
*melampau..la plak..
aku kat sni bdak tman..fakulti senibina perancangan dan ukur..
org sni panggil FSPU jerww...hahaha
*melampau lg..



~ni bku perasmian~

~ni aku dgn rumate aku~
~efi~alya~budak kampung~seeha~
ni tgh siap nk p perasmian..sume org tensi0n sbb tdung dia..haish..
menguji kesabaran gila..sbb tu la pkai tudung tu mcm tu..

*d0a kejayaan aku kat sini ea..d0a kan hati aku kuat dgn ujian2 di sini..
daaa...

No comments:

Post a Comment