Saturday 24 September 2011

~FrEe~

Assalamualaikum..
 dah lma xtuleh bl0g..
tiba2 aku rsa kerajinan itu muncul dlam diri aku utk aku menuleh
sesuatu dlam bl0g nih..hehe
 dlm minggu ada dua bnda free..
*tgk taj0k la weyh..
bnda free yg pertama..ni agk rahsia demi rahsia..hahaha

pertama..aku p mkan jamuan raya yg free..
*da ka jamuan yg kna bayaq?..haha
nk ik0tkn jamuan tu utk ank j0h0r dan selang0r je..
tp disebabkan xrmai yg p..jd bdk2 bl0k aku la yg wajib p walaup0n bkn ank j0h0r or selang0r..s0..aku p la..dah msa d0k tgu YB mai tu..da la s0rg encik ni tny kat meja km..ni ank j0h0r ka selang0r..naaahh..sume diam dah mej0 suma bdk utara..hahahanaseb la da rumate aku org kajang..dia la yg jwb..hahaha
rmai ja yg x p sbb byk keja..dan nk tgk transf0mers 3..aku p jugak tgk sat dlm 5 minit sbb nk dpt kup0n aktiviti..kup0n aktiviti tu kal0 kump0i byk2 nnt snang nk mntak k0lej..tu la psai..
msa aku p jamuan ni xbyk sgt gmbaq sbb..d0k tgu nk isi per0t ja..
*msti ampa nk kta aku ni ank dara l0klaq kan..
biaq la..dah lapaq nk wat cmna..


~ni ngn kwn aku..org kedah..~

free yang kedua..yg ni bkn bnda free tp....


naahh..ni la bnda free yg kedua tu..FREEHAND LATTERING..
ni la bnda first yg aku kna blajaq dalm subjek art and design..
dlm subjek ni aku pling kagum ngn seni0r aku ni..abg ABDUL FATAH..
*bajet cm knai ja..xknai p0n..
lukisan dia mmg terbaek d0e..



tudiaaa..amek ang..


pen yg diperlukan dlm freehand lattering

smapi sni ja k0t aku tuleh p0st nih..jmpa dlm next entry n0..
daa..



No comments:

Post a Comment