Tuesday 11 December 2012

~cDo~

assalamualaikum...
hallo hallo!!..so whats up guys?
dah lama dah x bercoretan kat sini no
nk buat lagu mana..xdan

kali ni aku nk update la pasai CDO!
padia CDO tu?
hahaha..CDO= Commander's Day Out
so commander's day out ni adalah satu event
 utk mengeratkan hubungan silaturrahim antara semua komander
xkira la junior atau p0n senior

antara aktiviti time CDO nih
ada explorace dgn treasure hunt
aku masuk explorace la kan..baru trill sket..*bajet2
hahaha..nak2 lagi menang JOHAN kot!
apa lagi mau?..haha

bila time makan ja..tu yg paling meriah skali
BBQ la katakan..xkan nk senyap sunyi ja kan..
aktiviti makan-makan diteruskan lagi smpai makanan habis..
xhabis membazir plak kan..haha
lagi p0n hari nk hujan..so kan la siap-siap nk blik kan

tapi!..bila dah siap kemas-kemas barang
skali ada lagi ayam yang xbakaq lagi..apa punya caterer lah..
so dengan sedaya upaya aku dan rakan-rakan 
bakaq lah ayam tu sampai habis..sekali xdan ayam masak
hari p0n hujan..memang romantik ar..bakaq ayam dalam hujan kan
ampa ada?..haha..dgn hujan yg lebat serta kegigihan utk habiskan bakaq ayam
ditemani kawan bomba aku dua orang dan seorang komander senior siswi
 juga 2 orang komander senior siswa..
*dah la sorg komander siswa tu aku d0k usha dari part 1 lg*
kami berjaya menghabiskan ayam tersebut utk dibakaq
time ni..kwn2 yang lain semua dah blik dah
*cerita yang sangat xboleh blah* 
hahaha

apa-apa p0n
pengalaman yang sgt xboleh dilupakan
dan aku rasa payah utk dapat pengalaman mcm nih..
haish..hahahaha


sekian..so and so!

2 comments: