Monday 7 May 2012

~rAmA-rAmA~

assalamualaikum
selamat pagi, tengah hari, petang,
*ik0tlah ampa semua baca waktu mana*
hahahaha

entry kali aku nk cerita pasai aku p jalan-jalan
haaa~..sy0k o0o0o...hahaha
aku p Taman Rama-Rama dan Reptilia Melaka
tp....aku p bkn pi saja-saja
aku p utk wat assignment PMG 455 Construction Material
mula-mula kami rancang nk p A Famosa Water World
tp bila dah smpai tgk harga tiket..perghh..sedeyh b0h!
sbb weekend tu yg mahai sket..mahai xmahai la sgt 
tp dah sbb hujung2 bulan..erm..pakat2 sengkek la jugak
tu p0n kira ok la jugak sbb xyah sewa keta..thanks to classmate aku Syafiqah Abdullah
sbb bg nek keta dia + dia jd driver..*aku jd driver sat ja*
so kami2 p0n wat keputusan utk p Taman Rama-rama
 abes crita mas0k p0n murah ja RM 8.00 utk dewasa

~indahnya ciptaan Tuhan~

mas0k2 ja kami dihidangkan dgn haiwan nih







~nk amek gmbq dgn yg dok tunjuk tuh..tp hok kt bahu tu p0n nk amek gmbaq skali jugak~
pastu kami2 terskan lg perjalanan dlm taman tersebut sehingga masuk taman yang diberi nama
Taman Koi..*amboih skema ayt aku*






diteruskan lg perjalan ke bahagian reptilia 






ni time nk blik dah
bye-bye sume!ahakz!

*byk gmbaq sbb mls nk tulis..pandai2 la pham n0*
hahaha thanks fo read
truly:budak kampung

2 comments: