Thursday 5 April 2012

~pErAsAaN~

assalamualaikum..
kabare?waras?
Alhamdulillah..hahaha
mungkin entry ni cm gedik sket..hahaha..xda ah lawak ja
tp this time i would like to express about my feeling towards someone..*cewah..ehem2
seperti yang kita semua tau..perasaan kasih syg tu mmg Allah dah cmpakkan pd manusia
thats why benda tu jd fitrah kita sebagai manusia..ok
adalah tidak salah utk mempunyai perasaan suka pd seseorg..tetapi perlulah perasaan itu dikawal

pada aku lah kan..perasaan suka pd someone tu bkn lah cinta
sbb cinta nih hanya utk ALLAH sja
jd..apabila manusia ni meletakkan cinta pd manusia
maka terjadilah perkara-perkara yang tidak diingini
sebagai mna yang aku kta td..perasaan pada someone tu adalah kasih sayang..ok..kasih sayang
sbb ALLAH dah firman dah yang dia cmpakkan kasih sayang pada manusia


~ni yang sepatutnya kita dahulukan~

ok..fine stakat tuh..
aku mmg akui yg aku minat kt someone
tp smpai skrang aku hanya anggap dia kawan
dan aku selesa dengan hubungan yg mcm tuh
sbb pa..sbb kal0 aku lebihkan perasaan aku tuh
nnt kesian kt husband aku*yg xtau lg sapa
dapat kasih sayang bekas org..aku xmau mcm tuh
aku nk husband aku*yg xtau lg sapa
dpt kasih syg aku yg fresh
*cewah..mmg sgt xle blah punya ayt..hahahaha


~takat ni aku p0n xpernah rasa lg~

dah lah..aku rsa dah malu dgn entry aku yg nih..
tp aku still nk kongsi perasaan aku nih dgn kawan2 aku
sekian..thanks for read
May Peace Be Upon You

No comments:

Post a Comment