Tuesday 16 August 2011

iFtAr JaMaEi

Assalamualaikum...

malam ni kakak aku ajak aku p sk0lah die..
*nma sk0lah dirahsiakan..(bajet mcm org nk tau sgt)..
pastu aku p0n dengan rela hati pergi la bka puasa kat sk0lah dia..
tu la org panggil iftar jamaei..maksudnya bka puasa beramai2..
aku pergi dengan kakak aku skali dgn anak sedara aku la umur 10 bulan..
pastu kakak aku da usrah..aku ni bab2 usrah yg bkn ustaz or ustazah aku yg bg mmg aku mls sket nk pergi..
*ish3..pa nk jadi nih..jgn mrah ar...hahaha
aku p0n bwa la umair p jalan2 kat bwah sbb usrah kaka aku tu kat blik mesyuarat kat atas..
dah tu..sembang2 la dgn zaujah2(isteri2) ustaz sk0lah tu..
skali dtg s0rg zaujah ustz ni..teg0q aku..
dengan gumbira beliau bertanya kpd aku
"ni zaujah sapa??"*sambil salam..
aku p0n berkata..
"aku xkawen lagi laaa!!"...*dlm hati je la...
luar hati aku kata.."xlah sy adk ustazah n*****...
jatuh la saham aku bila pegang umair je org ckp tu ank aku..
wuaaaaa!!!!!!....

*entry ni bkn aku nk 'jual minyak' ok..tl0ng pham..

daaa!!

No comments:

Post a Comment